Dag 9 – Trouwdag en onderbroekenlol - Reisverslag uit Koppl, Oostenrijk van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu Dag 9 – Trouwdag en onderbroekenlol - Reisverslag uit Koppl, Oostenrijk van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu

Dag 9 – Trouwdag en onderbroekenlol

Blijf op de hoogte en volg Fam.

21 Juli 2013 | Oostenrijk, Koppl

Vanochtend werden we wakker en nadat Reint eruit ging, besloot ik er ook direct maar uit te gaan. Op Reint z’n helft lag echter een vreemd voorwerp (ik had m’n bril natuurlijk niet op), dit bleek een kadodoosje te zijn. Och ja, nooit weer aan gedacht, het is onze 18e trouwdag. In het doosje zat een prachtige ring, die ik in één van de winkels hier al uitgebreid bewonderd had. Wat ’n laiverd, he? We hebben alles rustig aan ingepakt en nog ontbeten en om half tien reden we de camping af. Het was de hele reis boven de 30 graden, maar met de airco was het prima uit te houden. Het was ontzettend druk op de weg, met veel langzaamrijdende files, dus pas om half zes waren we eindelijk hier in Köppl. De reis begon trouwens wel wat raar, want we waren nog maar net Bad Kissingen uit toen Albert al stopte aan de kant. Er was voor ons geen mogelijkheid om te stoppen dus een eind verderop wilden we net stoppen, toen Albert er al weer was en dus reden we door. Toen Tanacha bij een tankstation aan Brandon vroeg waarom ze waren gestopt, zei hij dat zij zagen dat er iets achter van onze caravan afwaaide. Het vloog onder hun bus door en dus stopten ze. Wat bleek? Het was Brandon’s onderbroek!!! Deze was gisteren met het zwemmen nat geworden en lag achter op de fietsendrager te drogen en is door niemand van ons gezien vanmorgen. We lagen helemaal in een deuk toen we dit hoorden.

We hebben een ontzettend scheef plekje hier, dus met een aantal keggen onder wielen en plaatjes onder de caravanpoten staan we uiteindelijk recht. Het is een boerencamping met zo’n 40 plekken en een restaurantje, waar we vanavond heerlijk pizza hebben gegeten. Onze mannen (die niet drinken) kregen nog een schnapps na de pizza, maar die was zelfs door mij niet weg te krijgen, dus de heg heeft het laatste restje gekregen. Brrrr…wat een bagger!

P.S. Albert en Jolande hebben nog niet in de gaten dat het onze trouwdag is, maar morgen is het ook hun trouwdag. Ben benieuwd of ze dit zelf weten en of ze er dan alsnog achterkomen dat het nu die van ons is.

• 22 Juli 2013 - 00:05

Jolande:

Oeps, enkele minuten te laat, maar bij deze gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Namens de andere Jolande (lol)

• 22 Juli 2013 - 00:05

Jolande:

Oeps, enkele minuten te laat, maar bij deze gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Namens de andere Jolande (lol)

• 22 Juli 2013 - 11:43

Tally:

Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat een romantische man is die Reint toch....cadeau op bed!
    Veel plezier in Köppl
    Groeten van de overbuurtjes.