Dag 19 – Shoppen zonder mannen - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu Dag 19 – Shoppen zonder mannen - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu

Dag 19 – Shoppen zonder mannen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

31 Juli 2013 | Duitsland, Bad Kissingen

Vanmorgen werden we wakker en het zonnetje scheen, maar af en toe kwam er een wolkje overdrijven. Na het ontbijt zijn Albert en Sanne schoenen gaan kopen, Reint ging geocachen, Brandon bleef in zijn grot (zijn bed in de caravan) om te gamen en Tanacha, Jolande en ik zijn de stad in geweest. Tanacha mocht, omdat het binnenkort haar verjaardag is, van Jolande kleren en schoenen uitzoeken en na een tijdje had ze zelfs een hele outfit bij elkaar geshopt voor minder dan 30 Euro. Ik heb zelf een t-shirtje gekocht en een paar uur later, toen we naar de camping gingen, kwamen we Sanne en Albert tegen. Die hadden wat souvenirs voor thuis gekocht. De hele dag hadden we ons verheugd op het eten van vanavond, want we wilden naar Körner. Reint vroeg de receptie-dame of zij een tafel voor ons wilde reserveren en wat bleek … ze hadden vakantie t/m 6 augustus. Helemaal gefrustreerd hebben we dus voor een andere optie gekozen, de Griek. Toen we bestelden bleken ze helaas geen bifteki te hebben, dus moesten Reint en ik een andere optie uitzoeken. Tanacha wilde graag kaas over haar kinderschnitzel, maar dat was alleen mogelijk bij een schnitzel voor volwassenen en dan ook nog met asperges. Ons arme kind was toen zo boos dat de menukaart bijna over de tafel naar de serveerster vloog. Toen we voor 3 kids mayonaise vroegen, kregen we 2 zakjes! Wat moet je daar nu mee? Op onze vraag of we nog één konden krijgen, kregen we er opeens nog 3 extra… Al met al moeten we wel toegeven dat het eten wat we kregen echt supergoed was. Na het eten zochten we nog naar 2 caches, maar vonden er maar één. Het uitzicht was wel geweldig, met die ondergaande zon over het glooiende boerenland. In de auto hebben we Tanacha’s boze bui verdreven door keihard de Venga Boys te draaien, waardoor ze zat te swingen en zingen.

De hele verdere dag is het weer goed gebleven en dat was ook fijn.