Dag 8 – Terug naar huis - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu Dag 8 – Terug naar huis - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu

Dag 8 – Terug naar huis

Blijf op de hoogte en volg Fam.

25 Oktober 2013 | Nederland, Winschoten

Vanmorgen kraaide de haan (op Reint z’n telefoon) al vroeg, het was bijna 8 uur. Na een broodje uit de hand en een kop koffie of thee zijn we ons boeltje weer gaan pakken. Een klein uurtje later was alles ingepakt, opgeruimd en draaide de vaatwasser. De eigenaren kwamen nog een inspectierondje doen: de kussens van de bank werden precies goed gelegd, ze vroegen of er wat kapot gegaan was en echt heel schoon vonden ze de boel niet (nee, dat dankt je de koekoek – voor € 75,-- schoonmaakkosten ga ik niet de ramen zemen en de vloeren dweilen, maar efijn). We hebben ons best gedaan (zelfs het beddegoed afgehaald). We wilden graag de boot van half tien nog halen en dat lukte zat. Het weer had er deze week nog niet zo somber uitgezien als vandaag, een donkergrijze bewolking hing boven ons favoriete eiland. Na 20 minuten waren we weer op het vasteland en het heeft bijna de hele reis zachtjes geregend. Bij de rotonde van Joure stond een redelijke file, dus daar ging het wat langzamer. Bij de McDonalds gauw even een paar broodjes naar binnengewerkt en rijden maar weer en precies om 13 uur waren we weer bij ons eigen vertrouwde huisje. Ook wel weer lekker, hoor.

Vanmiddag nog op verjaardag geweest bij Sanne, Tanacha heeft al weer een paar uur gewerkt bij AH en vanavond de huisdieren weer opgehaald. Ook Gucci en de visjes waren lekker uit logeren geweest, bij opa en oma. Ze hadden het allemaal prima overleefd, al vroeg Tanacha zich op de terugweg in de auto af of ze nog steeds leefden. Door een kuil in de weg kreeg zij een plens water over haar benen en ze was bang dat er met de golf een paar vissen overboord waren gekwakt. Maar toen we eenmaal thuis waren bleek dat er geen vissen op de mat lagen, gelukkig! Nu zitten we weer fijn op onze eigen vertrouwde bank te kijken naar The Voice en genieten we na van een zalige week op Texel. Van de week maar aan de slag met het fotoboek, joepie!!!