Dag 7&8 – Niks doen en aankomst Arnoud en Tanacha - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu Dag 7&8 – Niks doen en aankomst Arnoud en Tanacha - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu

Dag 7&8 – Niks doen en aankomst Arnoud en Tanacha

Blijf op de hoogte en volg Fam.

19 Juli 2015 | Duitsland, Bad Kissingen

Gisteren geen verslag gemaakt, omdat we werkelijk niks hebben gedaan. Nou ja…we zijn uit eten geweest bij de Griek in Garitz, maar voor de rest hebben we geluierd, gelezen, enz. Vandaag kregen we bericht van Tanacha dat ze om 7.45 uur waren vertrokken, maar dat er veel baustellen waren en dat het dus niet altijd zo snel ging als ze wilden. Joachim en Judith waren inmiddels wel weer terug en Reint en Joachim hebben gezamenlijk de elektriciteitspaal gemaakt, die sinds gisteren niet meer open wilde. Even over drieën liepen wij naar de wc’s (en receptie) en zagen een ware file van campers, caravans, etc. Geen Arnoud en Tanacha, dus maar weer terug naar ons plekje om verder te lezen en te haken. Een kwartiertje later waren ze er uiteindelijk toch nog onverwacht. Na wat koud drinken en even bijkletsen, hebben ze de tent opgezet. De slaapcabines en andere dingen moesten even wachten tot na het eten. De warmte viel ze hier wel mee, alhoewel wij af en toe het gevoel hadden onder een deken te zitten. Het was ruim 30 graden vanmiddag en erg benauwd. Even later viel er een redelijke plens regen, maar was het ook gauw weer droog. We zijn in onze auto naar de Wittelsbacher Turm gereden, want de kids waren na een week “goedkoop” voedsel wel toe aan een echte schnitzel en de rest. Het was er afgeladen vol, maar toch nog redelijk snel kregen we ons eten en het was weer voortreffelijk. Voor nog geen 80 Euro zijn we allemaal berezat. We zitten nu even in de voortent, terwijl Tanacha en Arnoud de tent aan het inrichten waren, want er valt weer een buitje. Zij vinden het heerlijk, na dat hete Italië. Tja, ieder weertype heeft toch zijn voordeel. Reint ging vanmorgen in de voortent zitten en voelde na een tijdje iets tegen zijn slipper. Hij keek … en het was onze huismuis, die onder het vloerkleed liep en niet verder kon door zijn voet, hahaha! Ieder ander zou alle etenswaren goed opruimen, maar Reint had vanmorgen kruimeltjes in de tent gestrooid en wat kwam er op af? Een merel, die zich lekker vol at in de tent en er daarna weer rustig uit liep. Leuk hoor, die natuur om je heen op de camping.