Dag 7 – We krijgen bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu Dag 7 – We krijgen bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu

Dag 7 – We krijgen bezoek uit Nederland

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Fam.

12 Augustus 2017 | Duitsland, Bad Kissingen

Vanmorgen werd ik wakker omdat ik zo nodig naar de wc moest, maar het was nog maar 20 voor 8 en dus ben ik net zo hard weer in het bed geschoten. Intussen was Reint natuurlijk ook wakker, want ik moet boven over hem heen klimmen om er uit te kunnen. Een poosje later zijn we echt opgestaan en het was droog, maar bewolkt. De rest van de ochtend was het af en toe droog en soms spetterde het wat. Desondanks zijn we heerlijk door het park gelopen richting het centrum. Ik moest nog wat kaartjes en postzegels hebben en dat was snel geregeld. We hebben een rondje gelopen en we besloten geen ijsje te nemen, want het was wat somber. Een paar honderd meter verder brak opeens de zon door en het bruidspaar dat foto’s maakte bij de Regentenbau had dus geluk. Toen we terug waren konden we even buiten zitten, maar toen begon het gespetter weer. Dus zijn we verhuisd naar binnen en zijn we gaan lezen, gamen en knutselen…ieder z’n eigen hobby hier. Tanacha had gisteren al laten weten dat ze misschien vandaag op vakantie zouden gaan en dus bij ons langs zouden komen voor 2 nachten. Het lag een beetje aan hoe laat Arnoud vrij zou zijn van het werk en dat was gelukkig redelijk op tijd, zodat wij bericht kregen dat ze rond 3 uur vertrokken waren. Wij hebben toen de rugzakken opgedaan en zijn met ons drietjes naar de Netto gegaan om wat broodjes voor morgenvroeg te kopen.
Voor het eten hebben we ons vermaakt in de caravan, want echt warm was het niet en het bleef maar zachtjes regenen. Arnoud en Tanacha hadden ongelooflijke hoosbuien onderweg, dus hadden wij nog geluk hier. Reint had voor vanavond een tafeltje gereserveerd in het campingrestaurant, want er stond curryworst op het menu en dat hadden mijn mannen nog niet gehad deze week. Het was behoorlijk vol in het restaurant, maar het eten was lekker. Na het eten hebben we nog even lekker rustig in de caravan gezeten, maar tegen kwart over acht zijn we naar de ingang van de camping gelopen. We stonden er nog maar net en toen zagen we een rood autootje voor de stoplichten staan en ja hoor … daar waren ze … Arnoud en Tanacha. De nieuwe tent was snel opgezet, het luchtbed opgeblazen en de rest van de spullen blijft in de auto tot morgen. Als het goed is wordt het weer beter en vooral warmer. We praten even bij en dan gaan we straks lekker in ons bedje.