Dag 6 – Een natte bedoening - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu Dag 6 – Een natte bedoening - Reisverslag uit Bad Kissingen, Duitsland van Fam. Tepper - WaarBenJij.nu

Dag 6 – Een natte bedoening

Door: Monique

11 Augustus 2017 | Duitsland, Bad Kissingen

Allereerst willen we vandaag Arnoud feliciteren. Hij is 21 geworden en viert vanavond met Tanacha en andere vrienden zijn verjaardag. Nog 2 nachtjes kinderen…en we kunnen jullie persoonlijk de hand schudden. Over de nacht gesproken, die is hier nogal onrustig verlopen. Ons altijd zo rustige plekje op de camping met bijna uitsluitend hoogbejaarden en overnachters werd vannacht tegen half drie verstoord door de gasten pal achter ons. Ze zongen hardop, hadden hun telefoon met muziek aan en ze schreeuwden en lachten keihard. Na een poosje ging het ons vervelen en riep Reint vanuit het raam dat we graag wilden slapen. Ze riepen sorry terug, maar gingen gewoon door met hun lawaai. Doordat we ze zaten te bespieden, zagen we ze een sigaret rond laten gaan en de stank was niet te harden hier. Een joint dus. Na wat gedraai van ons en nog meer lawaai van hun, ben ik ook maar eens uit het raam gaan bulken en het werd zowaar even rustig, maar daarna gingen ze toch gewoon weer door. Even later zijn ze toch in hun tent gekropen, maar om half negen was Reint er al uit en heeft het gezegd tegen Judith en Joachim. Joachim is direct op zijn fiets gesprongen en ik hoorde hem roepen dat ze uit hun tent moesten komen en vertrekken. Hij wil niet dat zijn gasten last hebben van anderen en dus waren ze een tijdje later vertrokken en hebben wij weer rust. Helaas was het vanmorgen zwaar bewolkt en voelde je de nattigheid in de lucht, al was het droog. Terwijl Reint aan het hardlopen was, ben ik op de fiets door het park en het centrum gegaan om wat Pokémon te vangen. Brandon bleef hier om op de laptop te spelen. Tussen de middag hebben we zelf eten gemaakt (!), een hamburger en wat pasta. Ik zat ondertussen wat te priegelen met mijn 3D-kaartjes, maar omdat ik wat energie over had besloot ik richting het Kaskadental te rijden. Dit is een prachtige, maar vooral rustige plek in het bos waar een beekje stroomt en vaak veel vogels te horen zijn. Het was erg rustig in het bos en ik kwam maar 3 mensen tegen tijdens mijn tochtje. Helaas heb ik ongeveer net zoveel vogels gezien, dus besloot ik na 3 kwartier weer terug te gaan. Toen zag ik pas dat het in de verte hardop regende. In het bos vernam je er bijna niks van, dus ik heb een poosje staan schuilen, maar het leek niet beter te worden. Op den duur ben ik dus maar gewoon door de regen terug gefietst en omdat het grootste deel door het bos en park ging was ik niet eens heel erg nat. Alleen de achterkant van mijn (onder)broek was doorweekt, omdat er geen spatborden op de mountainbike zitten.
Aan het eind van de middag zijn we naar de Netto gereden voor wat boodschappen en dat lukte prima. We hebben lekker wat chocola en ander snoep ingeslagen, naast de gewone dingetjes. Reint wilde vanavond graag op de golfbaan eten en had me al lekker gemaakt met pasta met zalm, maar toen we er heen reden zag het er zwart van de geparkeerde auto’s en dus zijn we doorgereden naar Euerdorf, een klein dorpje verderop. Het regende nog steeds (mijn humeur heeft er al onder te lijden, ik haat regen), maar het is wel een leuk dorp, waar we zeker nog eens heen willen voor wat foto’s. Er zat een pizzeria midden in het dorp en daar zijn we neergestreken. De plaatselijke dorpsgek kwam nog langs, een vrouw met een gebreide muts op met van die vlechten er aan. Ik schoot zo hard in de lach daardoor, dat een andere gast ook vreselijk moest lachen. De pizza’s waren prima en Brandon’s steak ook. Terug in de caravan hebben we wat gelezen en Rummikub gespeeld met ons drietjes. We hopen maar dat het morgen droog is!

• 12 Augustus 2017 - 12:57

Tally:

Hahaha..... jouw "gebulk"hebben ze vast niet verstaan. Gelukkig dat ze weer weg zijn.. jullie worden tenslotte ook een dagje ouder en dan zit je niet te wachten op jointrokende, herriemakende figuren :)
    Nog heel veel plezier en wie weet kunnen jullie vanavond wel bij de kakkers op de golfbaan eten!